Друк

Працевлаштування та соціальна підтримка: виклики і перспективи для внутрішньо переміщених осіб у Звягельському районі

.

Сьогодні в малому залі Будинку рад відбулося засідання Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при Звягельській районній військовій адміністрації під керівництвом голови Ради Тетяни Крат. Участь у заході взяв перший заступник начальника районної військової адміністрації Юрій Оханський.

На засіданні було обговорено низку ключових питань, які відображають стан ринку праці та виклики, що стосуються питань соціальної підтримки ВПО та інших вразливих категорій осіб у Звягельському районі. 

Одним із центральних аспектів обговорення стала ситуація з працевлаштуванням. Директор Звягельської філії Житомирського обласного центру зайнятості  Віктор Сербін звернув увагу учасників засідання на основні тенденції на ринку праці в районі. Він висвітлив можливості працевлаштування, а також активні програми зайнятості та гранти, які допомагають створити нові робочі місця. Зауважив, що інформативна робота щодо працевлаштування проводиться на належному рівні. 

«Наразі потрібні фахівці будівельної сфери та підсобні працівники на будівництво споруд оборонного характеру на термін до 2-х місяців із високим рівнем заробітної плати від 20 тис. грн. Перевагами є безкоштовний проїзд до місця роботи; забезпечення безкоштовним житлом на період робіт; забезпечення харчуванням за рахунок роботодавця. Проведення робіт та проживання відбувається в безпечних умовах», - повідомив додаткову важливу інформацію Юрій Оханський. 

Головний спеціаліст управління соціального захисту населення Звягельської районної військової адміністрації Інна Ковальчук доповіла про ситуацію, що стосується проблем внутрішньо переміщених осіб та застосування норм постанови КМУ від 26.01.2024 № 94. Повідомила про нововведення щодо нарахування виплат для ВПО, що тепер відбуватимуться за спрощеною процедурою. 

Було прийнято рішення взяти інформацію доповідачів до відома та розглянути можливі шляхи покращення соціальної підтримки цієї категорії населення.