Друк

АНОНС ПОДІЙ

 ТИЖНЕВИЙ ПЛАН РОБОТИ

Новоград-Волинської районної військової адміністрації

з 20 березня 2023 року по 27 березня 2023 року

(протягом тижня можливі зміни та доповнення)

Час

 

Відповідальні виконавці

 

 

ПОНЕДІЛОК 20 березня  2023 року

Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району

( І.Туровський, О.Зубовський)

Вирішення  питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону

 територіальної оборони   ( І.Туровський, О.Зубовський)

Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом

гуманітарної допомоги (Ю.Оханський, В.Ткачук)

08.00

Апаратна нарада начальника РВА з керівниками структурних підрозділів апарату РВА та керівниками структурних підрозділів РВА (мала зала засідань Будинку Рад).

І.Туровський

Ю.Оханський

О.Зубовський

М.Гайдаєнко

 

 

08.40

Оперативна нарада у першого заступника начальника РВА із керівниками підпорядкованих структурних підрозділів РВА (каб.77, перший заступник начальника РВА).

Ю.Оханський

Л.Іщук

А.Савчук

М.Семенець

В.Ткачук

І.Хухра

 

 

08.40

Оперативна нарада у заступника начальника РВА із керівниками підпорядкованих структурних підрозділів РВА (каб.64).

О.Зубовський

Г.Кравець

І.Семенець

 

 

09.30

Галузеві наради в управліннях, відділах РВА.  

Л.Іщук

Г.Кравець А.Савчук

І.Семенець В.Ткачук

 

 

10.00

Оперативна нарада у керівника апарату із керівниками структурних підрозділів апарату РВА (каб.76).

М.Гайдаєнко

Л.Бобровська

І.Будішевська

Л.Кур’ята

В.Пригоцький

Н.Сержанська

Н.Скаковська

О.Яценюк

 

 

14.00

Робоча поїздка на СФГ «Мрія» (смт Довбиш, Довбиська селищна рада).

І.Туровський

 

 

 

Участь працівників РВА у навчанні за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації «Формування професійних компетентностей державних службовців».

працівники РВА за окремою реєстрацією

 

 

 

Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації.

за окремим графіком

 

 

ВІВТОРОК 21 березня  2023 року

Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району  (І.Туровський, О.Зубовський)

Вирішення  питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону

 територіальної оборони   ( І. Туровський, О.Зубовський)

Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом

 гуманітарної допомоги ( Ю.Оханський, В.Ткачук)

08.00

Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником, заступником начальника РВА та  керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА).   

І.Туровський

Ю.Оханський

О.Зубовський

М.Гайдаєнко

 

 

10.00

Онлайн нарада з працівниками ЦЗ міських, селищних, сільських рад.

Ю.Левченко

 

 

11.00

Участь у засіданні комісії Звягельської районної ради з питань впровадження символіки Звягельського району (геральдична комісія).

О.Зубовський

Л.Бобровська

А.Савчук

 

 

11.00

Робоча поїздка на ПСП «Перемога» (с.Нова Романівка, Брониківська сільська рада).

І.Туровський

 

 

 

Особистий прийом громадян.

О.Зубовський

 

 

 

Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації.

за окремим графіком

 

 

СЕРЕДА 22 березня  2023 року

Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району  (І. Туровський, О.Зубовський)

Вирішення  питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону

 територіальної оборони   (І. Туровський, О.Зубовський)

Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом

 гуманітарної допомоги (Ю.Оханський, В.Ткачук)

08.00

Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником, заступником начальника РВА та керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА).

 

І.Туровський

Ю.Оханський

О.Зубовський

М.Гайдаєнко

 

 

 

10.00

Участь у засіданні постійної комісії Звягельської районної ради з питань освіти, культури, охорони здоров’я, у справах сім’ї, молоді і спорту та соціального захисту населення.

І.Туровськмй

Ю.Оханський

 

 

11.00

Нарада на тему: «Шляхи розвитку у громадах області ветеранської політики для інтеграції у цивільне життя Захисників та Захисниць України» (м.Житомир, пресцентр ОВА).

І.Туровський

 

 

 

Візит у прийомну сім’ю з метою обстеження умов проживання та виховання прийомної дитини у прийомній сім’ї (смт Городниця, Городницька селищна рада).

Л.Гудюк

 

 

 

Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації.

за окремим графіком

 

 

ЧЕТВЕР 23 березня  2023 року

Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району  (І.Туровський, О.Зубовський)

Вирішення  питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону

територіальної оборони   (І. Туровський, О.Зубовський)

Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом

 гуманітарної допомоги ( Ю. Оханський, В.Ткачук )

08.00

Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником, заступником начальника РВА та  керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА).

 

І.Туровський

Ю.Оханський

О.Зубовський

М.Гайдаєнко

 

 

10.00

Сесія Дубрівської сільської ради.

 

 

 

14.00

Робоча поїздка до ТОВ «Церсаніт Інвест» (с.Дубрівка, Дубрівська сільська рада).

І.Туровський

 

 

 

Виїзний прийом громадян.

Ю.Оханський

Н.Сержанська

 

 

 

Участь працівників РВА у навчанні за загальною короткостроковою програмою «Доступ до публічної інформації».

працівники РВА за окремою реєстрацією

 

 

  

Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації.

за окремим графіком

 

 

П’ЯТНИЦЯ  24 березня  2023 року

Всеукраїнський день боротьби із захворюванням на туберкульоз   

Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району

  ( І. Туровський, О.Зубовський)

Вирішення  питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону

територіальної оборони   (І. Туровський, О.Зубовський)

Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом

гуманітарної допомоги (Ю. Оханський, В.Ткачук)

08.00

Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником, заступником начальника РВА та керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА).

 

І.Туровський

Ю.Оханський

О.Зубовський

М.Гайдаєнко

 

 

 

Виїзний прийом громадян.

І.Туровський

Н.Сержанська

 

 

 

Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації.

за окремим графіком

 

 

СУБОТА 25 березня  2023 року

День Служби безпеки України

Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району  (І. Туровський, О.Зубовський)

Вирішення  питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону

 територіальної оборони   (І. Туровський, О.Зубовський)

 

Чергування у районній військовій адміністрації.

за окремим графіком

 

 

   НЕДІЛЯ 26 березня  2023 року

День Національної гвардії України

Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району

  ( І. Туровський, О.Зубовський )

Вирішення  питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону

 територіальної оборони   ( І. Туровський, О.Зубовський)

 

Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації.

за окремим графіком

 

 

Протягом тижня

 

 

 

Розгляд кореспонденції та інших документів, що надійшли до РВА.

Підготовка та погодження проєктів розпоряджень начальника РВА, листів, інформацій до ОВА тощо.

Надання методичних рекомендацій працівникам РВА щодо підготовки документів.

Контроль за дотриманням термінів подання інформацій до ОВА та відповідей на звернення громадян.

М.Гайдаєнко

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розроблення та участь у розробленні проєктів актів та інших документів з питань діяльності адміністрації, погодження та візування проєктів.

Перевірка на відповідність чинному законодавству проєктів розпоряджень начальника районної військової адміністрації.

Організація претензійної та позовної роботи.

Надання методично-правової допомоги структурним підрозділам адміністрації та міським, селищним, сільським радам.

Н.Скаковська

Ю.Бількевич

 

 

 

 

Приймання, реєстрація, розмноження, доведення до виконавців вхідної кореспонденції.

Реєстрація та своєчасна відправка вихідної кореспонденції.

Реєстрація розпоряджень і наказів начальника районної військової адміністрації та доведення їх до виконавців.

Реєстрація звернень громадян, запитів на публічну інформацію, доведення їх до виконавців та здійснення контролю за термінами їх виконання.

Підготовка опису справ постійного зберігання за 2017 рік та формування цих справ для передачі до архівного відділу адміністрації.

Н.Сержанська

Л.Лугина

 

 

 

 

Забезпечення участі працівників адміністрації у навчанні за загальною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації «Формування професійних компетентностей державних службовців» та загальною короткостроковою програмою «Доступ до публічної інформації».

Підготовка документів з кадрового діловодства. Підготовка вітальних листів та відомчих відзнак (у разі потреби).

О.Яценюк

Н.Дейнека

О.Зінченко

 

 

 

Призначення державних допомог згідно чинного законодавства у програмі ЄІССС.

Перевірка особових справ одержувачів всіх видів державних допомог.

В.Ткачук

Н.Максимчук

 

 

 

Подання запитів про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних допомог.

Проведення верифікації отримувачів всіх видів державних допомог.

Внесення змін по персоніфікації одержувачів допомог за період з 2005 року по 2020 року.

В.Ткачук

О.Василюк

К.Огороднік

Д.Сироткіна

 

 

 

Надання узагальненої інформації:

з питань ВПО;

щодо актуального стану справ забезпечення прав ВПО;

щодо потреби у міжнародній гуманітарній допомозі;

щодо кількості ВПО у районі та обсягу розданої гуманітарної допомоги;

про стан здійснення компенсації виплат за тимчасове розміщення ВПО «Проєкт прихисток»;

щодо обліку ВПО та наявні місця в ТГ для розміщення ВПО.

В.Ткачук

Т.Рябчук А.Сафронова В.Ющук

Т.Андрійчук

А.Туровська

 

 

 

Видача посвідчень потерпілих громадян внаслідок Чорнобильської катастрофи.

Ведення обліку черговості та видача договорів на санаторно-курортне лікування потерпілих громадян категорії 1 внаслідок ЧАЕС та дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС.

В.Ткачук

О.Мельниченко

В.Бойко

Л.Колодюк

 

 

 

Ведення обліку та видача згідно черги  санаторно-курортних путівок ветеранам війни та особам з інвалідністю, та учасникам АТО.

Внесення даних до ЦБІ.

Взяття на облік осіб з інвалідністю для забезпечення протезно-ортопедичними виробами та засобами технічної реабілітації, ведення Централізованого банку даних з проблем інвалідності.

В.Ткачук

Т.Шульга

В.Івлева

 

 

 

Робота із керівниками та спеціалістами Баранівської міської, Брониківської, Піщівської сільських  рад та надання індивідуальних консультацій жителям району щодо підготовки документів, необхідних для оформлення пільг для багатодітних сімей та дітей з багатодітних сімей.

Виписка нових та продовження термінів дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї.

Підготовка пакетів документів з клопотанням про присвоєння почесного звання «Мати-героїня».

В.Ткачук

В.Дейнека

Н.Ткачук

 

 

 

 

Опрацювання заявок на отримання перепусток, запитів щодо бронювання, соціально-економічних показників.

Моніторинг:

- навчання дітей з числа ВПО у закладах освіти району;

- підготовки до проведення весняно-польових робіт;

- організації суспільно корисних робіт у ТГ.

А.Савчук

О.Морозова

М.Руднік

Л.Данильчук

В.Панчук

І.Василенко

В.Костюк

 

 

 

Надання методичної допомоги ОМС у підготовці до контрольної перевірки стану ЦЗ службою ДСНС України, у створенні субланок ЦЗ, у створенні та організації роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту.

Робота з ОМС щодо покращення стану існуючих та збільшення фонду захисних споруд цивільного захисту.

І.Семенець

Ю.Левченко

О.Третяков

Л.Шевчук

 

 

 

Забезпечення інформаційного наповнення рубрики «Новини» та інших рубрик сайту Новоград-Волинської РВА, а також офіційної сторінки в соціальній мережі «Фейсбук».

Координація роботи ЦНАПів у Звягельському районі та їх інформаційна підтримка.

Методичне забезпечення діяльності ЦНАПів та їх адміністраторів.

Моніторинг місцевих та обласних ЗМІ.

М.Семенець

І.Шевчук

І.Красєва

 

 

 

Робота в ЄІАС «Діти».

Підготовка актів знищення анкет дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, які перебувають на обліку з усиновлення та досягли повноліття.

Здійснення контролю за проходженням медичного обстеження дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

Здійснення інформаційно-просвітницьких заходів щодо популярності сімейних форм влаштування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування.

Л.Іщук

Т.Євтушок

Л.Гудюк

О.Ворощук

 

 

 

 

 

Робота у системі дистанційного обслуговування із застосуванням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства-Казначейство».

Робота у комп’ютерній програмі «Інформаційно-аналітична система управління плануванням місцевих бюджетів «Logica».

Нарахування орендної плати орендарям за орендовані нежитлові приміщення, шляхом коригування орендної плати за попередній місяць на індекс інфляції за наступний місяць та виставлення актів передавання-приймання виконаних робіт за лютий 2023 року.

Видача довідок про нараховану заробітну плату працівникам.

І.Будішевська

А.Герус

С.Козир

Н.Фомюк

 

 

 

 

 

 

Внесення змін до районного бюджету.

Аналіз виконання доходної та видаткової частини районного бюджету.

Підготовка розпоряджень на проведення фінансування видатків з районного бюджету.

Підготовка та подання інформацій до департаменту фінансів ОВА.

Робота з бухгалтерськими документами.

І.Хухра

Т.Шевчук

О.Козак

 

 

 

 

Прийом громадян, пошук архівної інформації та підготовка архівних довідок, копій; надання методичних рекомендацій щодо ведення діловодства архівної справи установами району; прийом документів на державне зберігання.

Г.Кравець

С.Гальчук

В.Горай

 

 

 

Упорядкування реєстраційних справ з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно Ємільчинської РДА на виконання розпорядження начальника РВА від 10.01.2023 № 7.

В.Горай

(члени робочої групи)

 

 

 

Підготовка подань періодичного поновлення, отриманих від суб’єктів подань до внесення в базу даних Державного реєстру виборців.

Моніторинг стану приміщень для голосування та приміщень дільничних виборчих дільниць.

В.Пригоцький

Л.Існюк