Друк

Спрощений доступ до адміністративних послуг здійснюється у відділеннях «Укрпошти»

.

Підвищення якості адміністративних послуг - це одне з першочергових завдань, яке ставить перед органами влади Президент України Віктор Янукович. Для цього в області створена система дозвільних та інформаційно-ресурсних центрів, які надають послуги якісно, своєчасно та зручно для людей.

Житомирська дирекція УДППЗ «Укрпошта» повідомляє, що відтепер відділення поштового зв’язку забезпечуватимуть спрощений доступ до адміністративних послуг. Завітавши до відділення пошти або навіть звернувшись до листоноші, громадяни можуть відправити заяву та пакет документів для: 

- призначення та виплати житлових субсидій; 
- видачі довідки про доходи (розмір пенсії);
- державної реєстрації фізичних та юридичних осіб; 
- внесення до ЄДР юридичних та фізичних осіб-підприємців та видачі довідки з ЄДР. 

Компетентний співробітник пошти допоможе заповнити всі необхідні бланки заяв, ознайомить з правилами та порядком оформлення. Замовлений документ за бажанням можна отримати у відділенні поштового зв’язку, або листоноша занесе його додому в разі отримання такої заявки. 

За повідомленням
Житомирської дирекції
УДППЗ «Укрпошта»