АНОНС ПОДІЙ
ТИЖНЕВИЙ ПЛАН РОБОТИ
Звягельської районної військової адміністрації
з 25 вересня 2023 року по 01 жовтня 2023 року
(протягом тижня можливі зміни та доповнення)
Час |
|
Відповідальні виконавці |
|
|
ПОНЕДІЛОК 25 вересня 2023 року |
||||
Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району ( І.Туровський) |
||||
Вирішення питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону територіальної оборони ( І.Туровський) |
||||
Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом гуманітарної допомоги (Ю.Оханський, В.Ткачук) |
||||
08.00 |
Апаратна нарада начальника РВА із першим заступником начальника РВА, керівником апарату та керівниками структурних підрозділів РВА (мала зала засідань Будинку рад). |
І.Туровський Ю.Оханський М.Гайдаєнко |
|
|
08.30 |
Оперативна нарада у першого заступника начальника РВА із керівниками підпорядкованих структурних підрозділів РВА (каб.77, перший заступник начальника РВА). |
Ю.Оханський Л.Іщук А.Савчук М.Семенець В.Ткачук І.Хухра |
|
|
|
Галузеві наради в управліннях, відділах РВА.
|
Л.Іщук Г.Кравець А.Савчук І.Семенець В.Ткачук І.Хухра |
|
|
10.00 |
Оперативна нарада у керівника апарату із керівниками структурних підрозділів апарату РВА (каб.76). |
М.Гайдаєнко О.Брацюк І.Будішевська Л.Кур’ята В.Пригоцький Н.Скаковська С.Форманюк О.Яценюк |
|
|
|
Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації. |
за окремим графіком |
|
|
ВІВТОРОК 26 вересня 2023 року Міжнародний день боротьби за повну ліквідацію ядерної зброї Європейський день мов |
||||
Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району (І.Туровський) |
||||
Вирішення питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону територіальної оборони ( І. Туровський) |
||||
Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом гуманітарної допомоги (Ю.Оханський, В.Ткачук) |
||||
08.00 |
Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником начальника РВА та керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА). |
І.Туровський Ю.Оханський М.Гайдаєнко |
|
|
10.00 |
Нарада з питань протидії туберкульозу та ВІЛ-інфекції/СНІДу (мала зала засідань Будинку рад). |
Ю.Оханський А.Савук О.Морозова І.Василенко |
|
|
|
Позачергова сесія Баранівської міської ради. |
|
|
|
|
Позачергова сесія Ємільчинської селищної ради. |
|
|
|
|
Здача звітності про діяльність служби у справах дітей Звягельської РВА за 9 місяців 2023 року в службі у справах дітей Житомирської ОВА (м.Житомир). |
Л.Іщук Л.Гудюк |
|
|
|
Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації. |
за окремим графіком |
|
|
СЕРЕДА 27 вересня 2023 року День туризму Всесвітній день туризму |
||||
Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району (І. Туровський) |
||||
Вирішення питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону територіальної оборони (І. Туровський) |
||||
Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом гуманітарної допомоги (Ю.Оханський, В.Ткачук) |
||||
08.00 |
Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником начальника РВА та керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА). |
І.Туровський Ю.Оханський М.Гайдаєнко |
|
|
11.00 |
Засідання Ради з питань внутрішньо переміщених осіб при Звягельській районній військовій адміністрації (мала зала засідань Будинку рад). |
Ю.Оханський В.Ткачук (члени ради) |
|
|
13.00 |
Заходи з нагоди Дня працівників освіти (смт Ємільчине). |
І.Туровський Ю.Оханський А.Савчук |
|
|
|
Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації. |
за окремим графіком |
|
|
ЧЕТВЕР 28 вересня 2023 року Міжнародний день загального доступу до інформації Всесвітній день моря |
||||
Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району (І.Туровський) |
||||
Вирішення питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону територіальної оборони (І. Туровський) |
||||
Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом гуманітарної допомоги (Ю.Оханський, В.Ткачук) |
||||
08.00 |
Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником начальника РВА та керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА). |
І.Туровський Ю.Оханський М.Гайдаєнко |
|
|
|
Участь в обласному заході з нагоди Дня працівників освіти (м.Баранівка). |
І.Туровський Ю.Оханський А.Савчук |
|
|
|
Виїзний прийом громадян. |
Ю.Оханський Н.Сержанська |
|
|
|
Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації. |
за окремим графіком
|
|
|
П’ЯТНИЦЯ 29 вересня 2023 року День пам’яті жертв Бабиного Яру Міжнародний день поширення інформації про продовольчі втрати та харчові відходи |
||||
Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району ( І. Туровський) |
||||
Вирішення питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону територіальної оборони (І. Туровський) |
||||
Здійснення заходів щодо контролю за отриманням та розподілом гуманітарної допомоги (Ю.Оханський, В.Ткачук) |
||||
08.00 |
Оперативна нарада начальника РВА із першим заступником начальника РВА та керівником апарату РВА (каб.77, начальник РВА). |
І.Туровський Ю.Оханський М.Гайдаєнко |
|
|
08.30 |
Заходи з нагоди Дня захисників та захисниць України, Дня територіальної оборони України.
|
І.Туровський Ю.Оханський М.Гайдаєнко |
|
|
10.00 |
Виїзна нарада з міськими, селищними, сільськими головами Звягельського району на території Чижівської сільської ради. |
І.Туровський Ю.Оханський С.Форманюк |
|
|
|
Візит в сім’ю усиновлювачів (смт Ємільчине). |
Т. Євтушок |
|
|
|
Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації. |
за окремим графіком |
|
|
СУБОТА 30 вересня 2023 року Всеукраїнський день бібліотек Міжнародний день перекладу |
||||
Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району (І. Туровський) |
||||
Вирішення питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону територіальної оборони (І. Туровський) |
||||
|
Чергування у районній військовій адміністрації. |
за окремим графіком |
|
|
НЕДІЛЯ 01 жовтня 2023 року День захисників та захисниць України День територіальної оборони України День українського козацтва День працівника освіти День ветерана Міжнарожний день громадян похилого віку |
||||
Здійснення заходів правового режиму воєнного стану на території району ( І. Туровський) |
||||
Вирішення питань, пов’язаних з функціонуванням батальйону територіальної оборони ( І. Туровський) |
||||
|
Цілодобове чергування у районній військовій адміністрації. |
за окремим графіком |
|
|
Протягом тижня |
||||
|
Розгляд кореспонденції та інших документів, що надійшли до РВА. Підготовка та погодження проєктів розпоряджень начальника РВА, листів, інформацій до ОВА тощо. Надання методичних рекомендацій працівникам РВА щодо підготовки документів. Контроль за дотриманням термінів подання інформацій до ОВА та відповідей на звернення громадян. |
М.Гайдаєнко |
|
|
|
Опрацювання: інформації по вільних незадіяних приміщеннях та земельних ділянках; статистичної звітності; грантів; соціально-економічних показників; звіту про невиробничий травматизм. Моніторинг: освітнього процесу в закладах освіти району; щодо стану збору урожаю. Аналіз соціально-економічного становища району та інвестиційної діяльності. |
А.Савчук М.Руднік О.Морозова В.Панчук Л.Гавіцький В.Костюк І.Василенко |
|
|
|
Розроблення та участь у розробленні проєктів актів та інших документів з питань діяльності адміністрації, погодження та візування проєктів. Перевірка на відповідність чинному законодавству проєктів розпоряджень начальника РВА. Організація претензійної та позовної роботи. Надання методично-правової допомоги структурним підрозділам адміністрації та міським, селищним, сільським радам. Розгляд звернень, запитів у межах компетенції відділу. |
Н.Скаковська Ю.Бількевич
|
|
|
|
Приймання, реєстрація, розмноження, доведення до виконавців вхідної кореспонденції. Реєстрація звернень громадян, запитів на публічну інформацію, доведення їх до виконавців та здійснення контролю за термінами їх виконання. |
Н.Сержанська О.Брацюк Л.Лугина
|
|
|
|
Підготовка документів з кадрового діловодства, вітальних листів та відомчих відзнак (у разі потреби). Надання методичної допомоги з кадрових питань працівникам Барашівської сільської ради. |
О.Яценюк Н.Дейнека О.Зінченко |
|
|
|
Призначення державних допомог згідно чинного законодавства у програмі ЄІССС і АСОПД. Перевірка особових прав одержувачів всіх видів державних допомог. Підготовка справ до виплатного центру м. Житомир. |
В.Ткачук Т.Антонюк А.Волкова Г. Недзельська |
|
|
|
Подання запитів про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням державних допомог. Надання письмових та усних відповідей на звернення громадян та про перебування (не перебування) на обліку. |
В.Ткачук С.Колесник Л.Кашпуренко О.Косянчук Т. Мищик |
|
|
|
Прийняття, опрацювання документів на виплату соціальної стипендії. Надання узагальненої інформації: з питань ВПО; щодо актуального стану справ забезпечення прав ВПО; щодо потреби у міжнародній гуманітарній допомозі ВПО; про стан здійснення компенсації витрат за тимчасове розміщення ВПО «Проєкт прихисток»; щодо обліку ВПО та наявні місця в ТГ для розміщення ВПО. Проведення верифікації довідок ВПО. Оформлення та видача довідок про взяття на облік ВПО та зняття. |
В.Ткачук Т.Андрійчук Т.Рябчук В.Ющук А.Туровська Т. Шульга |
|
|
|
Прийом громадян щодо оформлення особових справ для нарахування і виплати компенсацій і допомог громадянам, постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, видача довідок про доходи, які отримують громадяни у відділі ЧАЕС. Видача посвідчень потерпілих громадян внаслідок ЧАЕС. Ведення обліку черговості та видача договорів на санаторно-курортне лікування потерпілих громадян категорії 1 внаслідок ЧАЕС та дітей-інвалідів, інвалідність яких пов’язана з наслідками аварії на ЧАЕС. |
В.Ткачук Н.Бондарчук Л.Колодюк О.Мельниченко Л.Сидорчук
|
|
|
|
Ведення обліку та видача згідно черги санаторно-курортних путівок ветеранам війни та особам з інвалідністю, та учасникам АТО. Внесення даних до ЦБІ. Взяття на облік осіб з інвалідністю для забезпечення протезно-ортопедичними виробами та засобами технічної реабілітації, ведення Централізованого банку даних з проблем інвалідності. Підготовка щотижневого моніторингу щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними засобами реабілітації. |
В.Ткачук Т.Букша І.Дашко Н.Долнер А.Івлева Т.Шульга
|
|
|
|
Робота із керівниками та спеціалістами територіальних громад: Баранівської, Ємільчинської, Звягельської, надання індивідуальних консультацій жителям району щодо підготовки документів, необхідних для оформлення пільг для багатодітних сімей та дітей з багатодітних сімей. Виписка нових та продовження термінів дії посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї. Підготовка пакетів документів з клопотанням про присвоєння почесного звання «Мати-героїня». Забезпечити підготовку документів групи дітей пільгових категорій (8осіб) для направлення на оздоровлення до м. Пальма де Майорка, Іспанія з 03.10. |
В.Ткачук В.Дайнека Н.Ткачук
|
|
|
|
Упорядкування актів обстеження ЗС ЦЗ у 3 кварталі та формування справ на захисні споруди цивільного захисту. |
І. Семенець О.Третяков |
|
|
|
Забезпечення інформаційного наповнення рубрики «Новини», інших рубрик сайту Звягельської РВА та офіційної сторінки в соціальній мережі «Фейсбук». Моніторинг проведення інформаційних компаній «Ти як?», «підсумки 4 роки. Віталій Бунечко», «ДіяОсвіта», «Пліч-о-пліч», «СтопМіни» «СтопШахрайство» громадами району. Координація роботи ЦНАПів у Звягельському районі. Взаємодія зі ЗМІ. |
М.Семенець І. Шевчук І. Красєва
|
|
|
|
Робота в ЄІАС «Діти». Здійснення контролю за проходженням медичного обстеження дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування. Підготовка: запитів про сплату аліментів на дітей, позбавлених батьківського піклування; документів для постановки кандидатів на облік з усиновлення. Здійснення контролю за постановкою на квартирний облік прийомних дітей та дітей-вихованців. Проведення консультацій з кандидатами в усиновлення. |
Л. Іщук Л. Гудюк Т. Євтушок О. Ворощук
|
|
|
|
Висвітлення договорів про закупівлю товарів, робіт та послуг в системі електронних торгів ProZorro. Робота у системі дистанційного обслуговування із застосуванням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства-Казначейство». Робота у комп’ютерній програмі «Інформаційно-аналітична система управління плануванням місцевих бюджетів «Logica». Робота з первинними платіжними документами, формування журналів-ордерів, нарахування допомоги по тимчасовій втраті працездатності, заробітної плати, відпускних, комунальні платежі. |
І.Будішевська С.Козир Н.Фомюк А.Герус
|
|
|
|
Робота у комп’ютерній програмі «Інформаційно-аналітична система управління плануванням місцевих бюджетів «Logica» та в системі дистанційного обслуговування із застосуванням програмно-технічного комплексу «Клієнт Казначейства-Казначейство». Аналіз виконання доходної та видаткової частин районного бюджету. Прийняття, підготовка та подання інформації до департаменту фінансів облдержадміністрації. |
І.Хухра О.Козак Т.Шевчук
|
|
|
|
Прийом громадян, пошук архівної інформації та підготовка архівних довідок, копій; надання методичних рекомендацій щодо ведення діловодства архівної справи установами району; прийом документів на державне зберігання. |
С.Гальчук В. Горай
|
|
|
|
Проведення робіт з підготовки до введення в тестову експлуатацію автоматизованої інформаційно-комунікаційної системи «Державний реєстр виборців». Підготовка подань періодичного поновлення отриманих від суб’єктів подань до внесення в базу даних Державного реєстру виборців. Моніторинг стану приміщень для голосування та приміщень дільничних виборчих дільниць. |
В.Пригоцький Л.Існюк
|
|
|