Друк

ПОЛОЖЕННЯ про відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи

ПОЛОЖЕННЯ

про  відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області  (у новій редакції)

 

     1. Відділ житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області (далі - відділ) утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і в межах району забезпечує виконання покладених на нього завдань.

 

     2. Відділ підпорядкований голові районної державної адміністрації, а також підзвітний і підконтрольний Департаменту регіонального розвитку   обласної державної адміністрації.

 

     3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голів обласної та районної державних адміністрацій, а також цим положенням про відділ.

 

     4. Відділом утворюється архітектурно-містобудівна рада як дорадчий орган та функціонує відповідно до чинного законодавства.

 

     5. Відділ є правонаступником всіх майнових і немайнових прав та обов’язків:

     - сектору цивільного захисту населення Новоград-Волинської районної державної адміністрації;

     - управління архітектури, інфраструктури, з питань оборонної роботи та цивільного захисту Баранівської районної державної адміністрації;

     - сектору містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Ємільчинської районної державної адміністрації;

     -  сектору екології, природних ресурсів, енергетики та цивільного захисту  Ємільчинської районної державної адміністрації;

     - відділу житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури, цивільного захисту населення та оборонної роботи Новоград-Волинської районної державної адміністрації.

 

     6. Відділ є юридичною особою публічного права.

 

     7. До складу відділу входять:

     1) сектор житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури;

     2) сектор цивільного захисту населення та оборонної роботи.

 

     8. Основні завдання відділу:

      У сфері містобудування і архітектури:

     1) підготовка рішень щодо планування територій на регіональному (схема планування території району) та місцевому рівнях;

     2) внесення пропозицій щодо розроблення, коригування показників і затвердження схеми планування території району;

     3) підготовка пропозицій до програм соціально-економічного розвитку району і подання їх на розгляд до районної державної адміністрації;

     4) здійснення моніторингу:

     - реалізації схеми планування території району;

     - стану розроблення, оновлення містобудівної документації на регіональному та місцевому рівнях (схема планування території району, генеральні плани населених пунктів, плани зонування територій, детальні плани територій);

     - забудови та іншого використання територій;

     5) сприяння розробленню, проведенню експертизи містобудівної документації населених пунктів району;

     6) внесення пропозицій виконавчим органам місцевого самоврядування щодо необхідності розроблення, внесення змін до генеральних планів населених пунктів району, іншої містобудівної документації;

     7) сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території у межах своїх повноважень;

     8) забезпечення контролю в установленому порядку діяльності виконавчих органів сільських, селищних рад з питань делегованих повноважень;

     9) підготовка пропозицій щодо встановлення режиму забудови територій, визначених для містобудівних потреб, за межами населених пунктів;

     10) у межах компетенції, на підставі проєктних рішень містобудівної документації регіонального рівня, прийняття участі у підготовці пропозицій щодо удосконалення адміністративно-територіального устрою району;

     11) координація діяльності:

     - суб’єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території району, поліпшення їх архітектурного вигляду, збереження традиційного характеру середовища і об’єктів архітектурної містобудівної спадщини;

     - підприємств, установ та організацій, які виконують роботи, надають послуги у сфері містобудування та архітектури;

     12) надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки;

     13) надання будівельного паспорту забудови земельної ділянки;

     14) надання пропозицій органам місцевого самоврядування щодо розроблення комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території населених пунктів району;

     15) оформлення паспорту прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності;

 

     16) надання пропозицій щодо присвоєння органами місцевого самоврядування поштових адрес об’єктам містобудування;

     17) забезпечення ведення містобудівного кадастру на території району;

     18) сприяє створенню та оновленню картографічної основи території району;

     19) забезпечення виконання робіт з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів, містобудівної документації, топографо-геодезичних матеріалів;

     20) співпраця з органами державного архітектурно-будівельного контролю з питань самочинно збудованих об’єктів містобудування;

     21) інформування населення про плани розміщення на території району найважливіших містобудівних, промислових енергетичних і транспортних комплексів;

     22) організація проведення в установленому порядку архітектурних та містобудівних конкурсів;

     23) сприяння діяльності місцевих організацій творчих спілок у сфері містобудування та архітектури;

     24) інші функції у сфері містобудування та архітектури, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами.

 

     У галузі будівництва:

     1) участь у реалізації державних і бюджетних програм з питань будівництва, зокрема розгортання будівництва доступного житла, молодіжного житлового будівництва, пільгового кредитування індивідуальних сільських забудовників, будівництва житла для окремих категорій громадян, реалізації проектів соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури (у разі визначення структурного підрозділу розпорядником коштів за програмою);

     2) розроблення проєктів комплексних регіональних програм будівництва, у тому числі житлового, соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури;

     3) здійснення моніторингу введення в експлуатацію соціально значущих та незавершених будівництвом об’єктів;

     4) участь у розгляді питань, пов’язаних з виникненням надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру;

     5) здійснення моніторингу проєктування та будівництва об’єктів в рамках реалізації проєктів державного значення;

     6) участь у реалізації заходів щодо енерго- та ресурсозбереження, запровадження нових нормативних вимог з енергозбереження, контрольних показників теплового захисту та енергопаспортизації будівель, впровадження екологічно безпечних технологій;

     7) участь у розробленні та організації реалізації заходів із забезпечення економії паливно-енергетичних ресурсів при проектуванні, будівництві та реконструкції будинків і споруд;

     8) участь у підготовці пропозицій щодо стимулювання розвитку вітчизняного виробництва сучасних та ефективних будівельних матеріалів та виробів будівельного призначення;

 

     9) участь у складанні переліків об’єктів, які фінансуються за рахунок державних капітальних вкладень, передбачених у державному та місцевому бюджетах для відповідної території;

     10) розроблення на основі пропозицій структурних підрозділів держадміністрації поточних перспективних програм капітального будівництва у межах адміністративно-територіальної одиниці, в межах компетенції забезпечує складання переліків проєктів будов, титульних списків будов, проєктів вишукувальних робіт тощо;

     11) організація роботи з оцінки та відбору інвестиційних програм і проєктів регіонального розвитку, що можуть реалізуватися за рахунок коштів Державного фонду регіонального розвитку.

 

     У сфері житлово-комунального господарства:

     А) у сфері житлової політики та надання житлово-комунальних послуг:

     1) забезпечення  дотримання вимог законодавства у цій сфері;

     2) розроблення і реалізація місцевих програм, приймання участі у розробленні, реалізації та фінансуванні державних програм у цій сфері;

     3) взаємодії з органами місцевого самоврядування з питань надання житлово-комунальних послуг та регулювання цін/тарифів у межах своїх повноважень;

     4) забезпечує реалізацію повноважень місцевої державної адміністрації щодо здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги та моніторингу стану розрахунків за них;

     5) забезпечує реалізацію повноважень місцевої державної адміністрації щодо визначення і встановлення норм споживання у сфері житлово-комунальних послуг, здійснення контролю за їх дотриманням;

     6) проведення аналізу рівня та динаміки цін/тарифів та їх складових на житлово-комунальні послуги;

     7) надання методичної допомоги з питань формування цін/тарифів житлово-комунальних послуг та проведення перерахунків розміру плати за надання цих послуг та з інших питань, що належать до компетенції структурного підрозділу;

     8) реалізація державної політики з питань формування й утримання житлового фонду гуртожитків;

     9) розгляд питання спільно з органами місцевого самоврядування щодо передачі у комунальну власність з наступним здійсненням приватизації державного житлового фонду, який знаходиться у повному господарському віданні або оперативному управлінні державних підприємств, організацій та установ;

     10) участь у роботі комісій із забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків для досудового вирішення спорів;

     11) інформування населення про проведення заходів щодо реконструкції, заміни житлового фонду;

     12) забезпечує реалізацію повноважень місцевої державної адміністрації щодо здійснення контролю за виконанням місцевих програм реконструкції, заміни житлового фонду;

 

 

     Б) у сфері теплопостачання та енергозбереження:

     1) розробляє і реалізує місцеві програми та бере участь у розробленні і реалізації державних цільових програм у цій сфері;

     2) здійснює аналіз стану сфери теплопостачання;

     3) організовує контроль за здійсненням заходів, спрямованих на забезпечення сталої роботи об’єктів житлового господарства в осінньо-зимовий період, а також в умовах виникнення стихійного лиха, аварій, катастроф і ліквідації їх наслідків, здійснює моніторинг підготовки об’єктів житлового господарства до роботи в осінньо-зимовий період;

     4) погоджує діяльність у сфері теплопостачання з органами місцевого самоврядування та центральним органом виконавчої влади з питань формування державної політики у сфері  житлово-комунального господарства;

     5) забезпечує у межах компетенції реалізацію заходів з енергозбереження;

     6) вживає заходів до поліпшення роботи з енергозбереження на підприємствах галузі, оснащення об’єктів житлово-комунального господарства та наявного житлового фонду засобами обліку згідно із загальнодержавними регіональними програмами.

 

     В) у сфері питної води та питного водопостачання:

     1) розробляє і реалізує місцеві програми у сфері питної води та питного водопостачання, бере участь у розробленні і реалізації державних та регіональних програм у цій сфері;

     2) забезпечує реалізацію повноважень місцевої державної адміністрації щодо здійснення контролю за виконанням установлених у цій сфері правил і норм;

     3) забезпечує виконання правил і норм користування системами питного водопостачання, дотримання режиму зон санітарної охорони джерел та об’єктів централізованого питного водопостачання;

     4) здійснює аналіз стану сфери питної води, питного водопостачання, водовідведення;

     5) розробляє і забезпечує реалізацію проектів зон санітарної охорони джерел та об’єктів централізованого питного водопостачання.

 

     Г) у сферах благоустрою населених пунктів, поводження з побутовими відходами, галузі поховання:

     1) бере участь у розробленні та виконанні державних і регіональних програм благоустрою населених пунктів;

     2) інформує населення про здійснення заходів з благоустрою населених пунктів;

     3) бере участь у проведені щорічного всеукраїнського конкурсу "Населений пункт найкращого благоустрою і підтримання громадського порядку";

     4) здійснює аналіз стану сфер благоустрою населених пунктів району, поводження з побутовими відходами, галузі поховання;

     5) забезпечує реалізацію повноважень місцевої державної адміністрації щодо здійснення державного контролю за дотриманням законодавства у сферах

 

 

благоустрою території населених пунктів та поводження з побутовими відходами;

     6) надає пропозиції щодо збирання і видалення побутових відходів, створення полігонів для їх захоронення, а також здійснення роздільного збирання корисних компонентів цих відходів;

     7) надає пропозиції щодо затвердження схеми санітарного очищення в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці;

     8) надає пропозиції щодо відведення земельних ділянок для організації місць поховання;

     9) забезпечує реалізацію повноважень місцевої державної адміністрації щодо здійснення на відповідній території державного контролю за дотриманням санітарних правил, державних стандартів, інших нормативних документів у галузі поховання, а також правил благоустрою;

     10) здійснює інші повноваження у сфері житлово-комунального господарства відповідно до діючого законодавства.

           

     У сфері інфраструктури та енергетики:

     1)  забезпечує реалізацію державної політики у сфері автомобільного транспорту , дорожнього господарства та електроенергетичному комплексі;

     2) організовує роботу щодо визначення поточної та перспективної потреби у послугах та роботах, що надаються та виконуються підприємствами        транспорту;

     3) організовує роботу щодо створення належних умов для доступу осіб з обмеженими фізичними можливостями до об'єктів фізичного оточення та транспорту загального користування для перевезення пасажирів;

     4) готує пропозиції до проектів місцевих бюджетів;

     5) готує пропозиції щодо реформування і розвитку сфер транспорту, дорожнього господарства, електроенергетичному комплексі, спрямованих на виконання законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, забезпечення здійснення заходів для їх реалізації;

     6) бере участь у підготовці відповідних інформаційних матеріалів з питань, що належать до компетенції відділу;

     7) здійснює спільно з відповідними організаціями заходи, спрямовані на забезпечення безпеки руху на всіх видах транспорту і шляхах сполучення, зменшення шкідливого впливу діяльності транспорту на навколишнє природне середовище;

     8) здійснює підготовку пропозицій щодо вдосконалення маршрутної мережі автобусних маршрутів загального користування;

     9) сприяє розвитку регіонального ринку транспортних послуг, координації роботи окремих видів транспорту.

 

     У сфері захисту довкілля:

     1) проводить моніторинг та аналіз стану виконання природоохоронних і

енергозберігаючих заходів на підприємствах, установах та організаціях району;

    

 

 

2) надає консультації підприємствам, установам, організаціям району з питань отримання дозволів та лімітів на викиди, скиди та розміщення відходів

виробництва;

     3) організовує підготовку розпоряджень голови районної державної адміністрації з питань охорони навколишнього природного середовища;

     4) розглядає і подає керівництву на погодження поточні плани з питань

охорони навколишнього природного середовища підприємств, установ та організацій району.

     5) бере участь в організації екологічного виховання, пропаганді природоохоронних знань та ощадливого ставлення до енергоресурсів;

     6) взаємодіє з державними та громадськими екологічними формуваннями.

 

     У сфері цивільного захисту населення, оборонної роботи та роботи з правоохоронними органами :

     1) організовує виконання Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та здійснює контроль за їх реалізацією;

     2) забезпечує, у межах своїх повноважень, захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб; 

     3) Здійснює державний контроль за дотриманням підприємствами, установами та організаціями правил, норм, стандартів у межах визначених повноважень;

     4) аналізує стан та тенденції соціально-економічного і культурного розвитку у відповідній галузі     в межах  району та вживає заходів до усунення недоліків;

     5) бере участь у підготовці пропозицій до проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку району;

     6) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;

     7) розробляє проєкти розпоряджень голови районної державної адміністрації у визначених законом випадках;

     8) бере участь у погодженні проєктів нормативно-правових актів, розроблених іншими органами виконавчої влади;

     9) бере участь у розробленні проєктів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проєктів нормативно-правових актів, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;

     10) бере участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;

     11) Готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні та аналітичні матеріали для подання голові районної державної адміністрації;

     12) забезпечує здійснення заходів щодо запобігання і протидії корупції. 

     13)  розглядає, в установленому законодавством порядку, звернення громадян;

     14) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів обласної та місцевої рад;

     15) постійно інформує населення з питань цивільного захисту;

  

 

   16) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади;

     17) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

     18) забезпечує, у межах своїх повноважень, реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

     19) здійснює збирання інформації та обмін нею у сфері захисту населення і територій  району від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

     20) розробляє заходи цивільного захисту та запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на території району і реагування на них;

     21) сприяє організації та забезпеченню роботи районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та здійснює методичне керівництво роботою цих комісій  в територіальних громадах, на об’єктах, організовує роботу спеціальної комісії (штабу) з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

     22) забезпечує організацію і проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт;

     23) розробляє і організовує виконання заходів щодо забезпечення готовності органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми до дій за призначенням у мирний час і в особливий період;

     24) координує діяльність комунальних аварійно-рятувальних служб, формувань і спеціалізованих служб цивільного захисту;

  25) організовує оповіщення керівного складу районної державної адміністрації, органів управління, підприємств, установ і організацій району, а також оповіщення та інформування населення у разі загрози або виникнення надзвичайних ситуацій;

     26) забезпечує готовність пунктів управління;  

     27) контролює підтримання у постійній готовності до застосування районної системи централізованого оповіщення, її сталого функціонування у разі виникнення надзвичайних ситуацій;

     28) забезпечує отримання і доведення  до органів місцевого самоврядування, об’єктів, організацій і установ розпоряджень про переведення районної ланки територіальної підсистеми ЦЗ у вищі ступені готовності;

   29) забезпечує організацію та здійснює визначені законодавством заходи радіаційного, хімічного, біологічного та медичного захисту населення та інженерного захисту територій від наслідків надзвичайних ситуацій;

     30) веде облік і здійснює контроль за утриманням захисних споруд, бере участь у роботі комісій з визначення їх технічного стану, організовує роботу з планування укриття населення у захисних спорудах; 

    31) здійснює планування, організацію та проведення відселення і евакуації населення із зон надзвичайних ситуацій (зон можливих бойових дій в особливий період), забезпечує роботу евакуаційної комісії району;

     32) розробляє плани цивільного захисту та заходи щодо запобігання

 

 

виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків;

      33) контролює створення, накопичення, збереження, розподіл матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків, у тому числі засобів радіаційного та хімічного захисту для забезпечення непрацюючого населення і сил цивільного захисту, а також проведення заходів з життєзабезпечення постраждалого населення і надання йому матеріальної та фінансової допомоги;

    34) контролює завчасне накопичення і підтримання у постійній готовності засобів індивідуального захисту для населення, яке проживає у прогнозованих зонах хімічного забруднення, та формувань цивільного захисту, а також приладів дозиметричного і хімічного контролю та розвідки;

   35) організовує проведення оцінки радіаційної (хімічної) обстановки на територіях, забруднених унаслідок радіаційних (хімічних) аварій, і проведення радіологічного (хімічного) моніторингу та координує роботу з визначення радіаційної (хімічної) обстановки на таких територіях;

    36) розробляє та забезпечує реалізацію   програм і планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;

    37) визначає обсяги та оформляє замовлення на  навчання посадових осіб   органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання, керівників та їх заступників з питань цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, погоджує План комплектування слухачами навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Житомирської області;

     38) організовує підготовку населення до дій у надзвичайних ситуаціях; 

     39) готує голові районної державної адміністрації пропозиції щодо:

     - віднесення суб’єктів господарювання до категорій з цивільного захисту міст та затвердження їх переліку у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України;

      - утворення районної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, а у разі виникнення надзвичайних ситуацій – спеціальних комісій (штабів) з ліквідації надзвичайних ситуацій;

     - оголошення окремих місцевостей зонами надзвичайної ситуації у разі її виникнення;

     40) організовує взаємодію з розташованими на території  району   структурами і підрозділами Генеральної прокуратури України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства юстиції України, Служби безпеки України, Міністерства доходів і зборів України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, правозахисними і громадськими організаціями та сприяє їх діяльності;    

     41) проводить моніторинг стану забезпечення законності і правопорядку та вжиття невідкладних заходів з метою недопущення порушень громадського порядку і ускладнення криміногенної ситуації;

     42) забезпечує взаємодію  районної державної адміністрації у питаннях здійснення, спільно  з правоохоронними органами району, цільових   заходів

 

 

щодо профілактики правопорушень та усунення причин і умов, що сприяли їх учиненню;

     43) готує пропозиції з питань удосконалення нормативно-правового регулювання діяльності у сфері забезпечення законності і правопорядку, додержання прав і  свобод громадян;

     44) ініціює розгляд на засіданнях колегії районної державної адміністрації питань цивільного захисту, оборонної роботи та стану боротьби із злочинністю і правопорушеннями, забезпечення законності, правопорядку, прав і свобод громадян;

     45) сприяє діяльності громадських формувань з охорони громадського порядку і державного кордону, активізації профілактичної роботи з питань боротьби  із злочинністю та охорони громадського порядку;

     46) забезпечує разом з правоохоронними органами району проведення спільних  міжвідомчих  нарад, семінарів, конференцій, засідань  за круглим столом,  заходів за участю громадськості з актуальних проблем боротьби із злочинністю, незаконною міграцією, пошуку шляхів їх розв'язання та механізму взаємодії, зокрема з підготовки і навчання кадрів та підвищення їх кваліфікації;

     47) забезпечує проведення постійного моніторингу оцінювання діяльності правоохоронних органів на основі аналізу основних статистичних показників, вивчення громадської думки, якісної характеристики стану боротьби із злочинністю в районі та інформування населення з цих питань через засоби масової інформації;

     48) сприяє практиці залучення представників громадськості до  формування державної політики у сфері забезпечення законності та правопорядку, додержання прав і свобод громадян, проведення профілактично-роз'яснювальної роботи, утворення для цього громадських рад та колегій, висвітлення їх роботи у засобах масової інформації; 

     49) сприяє підготовці молоді до військової служби, проведенню відбору та призову на строкову військову й альтернативну службу; 

     50) забезпечує виконання законодавства про військовий обов’язок посадовими особами і громадянами, підприємствами, установами і організаціями;

     51) планує здійснення заходів, пов'язаних із діяльністю на території району військових частин Збройних Сил України, інших військових формувань, створених згідно із законодавством;

     52) бере участь у розробці та здійснює контроль за якістю відпрацювання документів плану територіальної оборони зони та районів;

     53) забезпечує виконання заходів реформування Збройних Сил України покладених на місцеві органи влади та органи місцевого самоврядування;

     54) контролює додержання відповідними управліннями, відділами, службами районної державної адміністрації законодавства щодо соціального захисту ветеранів війни та прирівняних до них осіб, військовослужбовців, звільнених з військової служби, а також щодо пільг і допомоги сім'ям військовослужбовців строкової служби;

 

 

     55) координує і контролює проведення заходів щодо забезпечення потреб оборони держави;

     56) готує звіти про хід виконання правоохоронних та оборонних заходів;

     57) бере участь у межах своїх повноважень в:

     - організації проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

     - контролі за виконанням інженерно-технічних заходів цивільного захисту інших господарських об'єктів, інженерних та транспортних комунікацій;

     - проведенні аналізу та розслідуванні причин виникнення надзвичайних ситуацій;

     - перевірці наявності та утримання в готовності локальних систем раннього виявлення надзвичайних ситуацій на об'єктах, що підлягають обладнанню системами раннього виявлення надзвичайних ситуацій;

     - перевірці наявності і готовності до використання у надзвичайних ситуаціях засобів колективного та індивідуального захисту населення, майна цивільного захисту;

     - перевірці готовності органів управління та сил ланки територіальної підсистеми до виконання покладених на них завдань;

     - організації та проведенні підготовки органів управління та сил районної ланки територіальної підсистеми цивільного захисту, населення до дій у надзвичайних ситуаціях у мирний час та в особливий період;

     - розгляді районною державною адміністрацією та органами місцевого самоврядування питань, пов'язаних з діяльністю органів управління і сил ланки територіальної підсистеми   цивільного захисту, стану оборонної роботи та підтримання правопорядку;

     - в заходах щодо забезпечення підвищення рівня правової освіти населення; 

     - у підготовці узгоджених пропозицій та прийняття, в межах наданих повноважень,  рішень  щодо  недопущення  ускладнення  криміногенної 

ситуації в області;

     58) здійснює інші передбачені законом повноваження.

                 

     Відділ виконує такі завдання : 

     1) розробляє проєкти розпоряджень голови районної державної адміністрації, районних програм у визначених законом випадках – проєкти нормативно-правових актів з питань реалізації галузевих повноважень;

     2) готує пропозиції з питань реалізації галузевих повноважень до проєктів програм соціально-економічного та культурного розвитку району на рік;

     3) бере участь у здійсненні заходів щодо запобігання і протидії корупції;

     4) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;

     5) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої він є;

     6) інформує населення про стан здійснення визначених законом повноважень;

     7) контролює органи місцевого самоврядування та надає методичну допомогу в межах своїх повноважень;

     8) здійснює повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;

     9) забезпечує в межах своїх повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;

     10) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;

     11) забезпечує у межах своїх повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;

     12) забезпечує захист персональних даних;

     13) здійснює інші передбачені законом повноваження.

 

     8. Відділ має право:

     1) одержувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;

     2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);

     3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації у галузі житлово-комунального господарства, містобудування, архітектури, інфраструктури, енергетики, захисту довкілля, цивільного захисту населення, оборонної роботи та роботи з правоохоронними органами;

     4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікаціями спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;

     5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до компетенції відділу;

     6) проводити перевірки стану додержання законодавства у сферах благоустрою території населених пунктів та поводження з відходами органами місцевого самоврядування та їх посадовими особами, керівниками підприємств, установ, організацій, їх філіалів та відділень незалежно від форм власності і підпорядкування.

 

     9. Відділ в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для провадження послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передачі інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

 

 

 

     10. Відділ очолює начальник відділу – головний архітектор, який призначається на посаду і звільняється з посади головою районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу за погодженням з Департаментом регіонального розвитку обласної державної адміністрації.

     На час тимчасової відсутності начальника відділу – головного архітектора (відпустка, навчання, хвороба тощо) виконує його обов’язки - заступник начальника відділу – завідувач сектору житлово-комунального господарства, архітектури, містобудування, інфраструктури.

 

     11. Начальник відділувідповідно дост. 14 Закону України „Про архітектурну діяльність” за посадою є головним архітектором району.

 

     12. Начальник відділу:

     1) здійснює керівництво відділом, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці у відділі;

     2) подає на затвердження голові районної державної адміністрації положення про відділ;

     3) вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;

     4) розробляє та подає на затвердження відповідному заступнику голови районної державної адміністрації річний план роботи відділу;

     5) затверджує посадові інструкції працівників відділу та розподіляє обов’язки між ними;

     6) вживає заходів до удосконалення організації та підвищення ефективності роботи відділу;

     7) звітує перед головою районної державної адміністрації про виконання покладених на відділ завдань та затверджених планів роботи;

     8) може входити до складу колегії районної державної адміністрації;

     9) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, що належать до компетенції відділу та розробляє проекти відповідних рішень;

     10) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;

     11) за дорученням голови районної державної адміністрації представляє інтереси відділу у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями;

     12) видає у межах своїх повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням. Накази нормативно-правового характеру, які зачіпають права, свободи і законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер, підлягають державній реєстрації в територіальних органах Мін’юсту;

     13) подає на затвердження голови районної державної адміністрації проєкти кошторису та штатного розпису відділу в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;

 

 

 

     14) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою районної державної адміністрації кошторису відділу;

     15) здійснює добір кадрів;

     16) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців відділу;

     17) призначає на посаду та звільняє  з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовців відділу, присвоює їм ранги державних службовців, заохочує та притягає їх до дисциплінарної відповідальності;

     18) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;

     19) забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;

     20) здійснює інші повноваження, визначені законом.

 

     13. Накази начальника відділу, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, можуть бути скасовані головою районної державної адміністрації, відповідним міністерством, іншим центральним органом виконавчої влади, або директором Департаменту регіонального розвитку обласної державної адміністрації.

 

     14. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників відділу визначає голова районної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

 

     15. Штатний розпис та кошторис відділу затверджує голова районної державної адміністрації за пропозиціями начальника відділу відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ.

 

     16. Відділ утворений як юридична особа публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.