Друк

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРКОЛ" 32183603

 

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті)

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

  1. Інформація про суб’єкта господарювання.

Україна, 11742, Житомирська обл., Новоград-Волинський р-н(з), село Наталівка(з), вул.Промислова, будинок 13 380637893902

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),

контактний номер телефону)

 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

 

Планована діяльність, її характеристика.

 

Планована діяльність передбачає продовження видобування піску на території Карпилівського родовища шляхом приєднання до існуючого кар'єру площею 5,8015 га земельної ділянки лісогосподарського призначення площею 3,8942 га. Цільове призначення земельної ділянки, що приєднується - (09.01) ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг, форма власності – комунальна. Земельна ділянка знаходиться в постійному користуванні ДП

«Новоград-Волинський лісгосп АПК», примикає до діючого Карпилівського родовища піску та знаходиться в межах ліцензійної площі 14 га та діючого гірничого відводу 17,1 га. Ділянка приєднується незалісненою. Суцільні рубки лісових насаджень здійснюються постійним землекористувачем в рамках головного лісокористування в межах розрахункової лісосіки на підставі спеціального дозволу – лісорубного квитка. Розробка Карпилівського родовища здійснюється відкритим способом за транспортною схемою.

 

Технічна альтернатива 1.

Технологічна схема розкривних робіт передбачає зняття грунтово-рослинного шару бульдозером та складування в зовнішньому відвалі для подальшого розміщення у відпрацьованому просторі кар’єру. Відпрацьовування корисної копалини передбачається на повну потужність одним уступом з розділенням на два підуступи: перший сухий, другий з під води. Відпрацьовування верхнього першого підуступу (сухих пісків) здійснюються екскаватором. Для відпрацьовування другого підуступу (обводнених пісків) використовується земснаряд. Далі по пульпопроводу піщано-гравійна суміш транспортується на карту намиву. Виймання піску із обводненого котловану проводиться підбійним способом. Розробка забою починається з руйнування піску в нижній частині забою, верхні прошарки сповзають та поступають до всмоктувальної трубки в розпушеному стані. По мірі надходження піску до карти намиву відбувається фільтрація води не тільки через колодязі, але й через дамбу обвалування. Скид цієї води проводиться по водовідвідним канавам, які споруджуються одночасно з картою намиву. Відвантаження збагаченого піску з карти намиву проводиться екскаватором в автотранспортні засоби.

Технічна альтернатива 2.

Розкривні породи знімають бульдозером і складують у внутрішній відвал. Видобування піску здійснюється «сухим» методом по автотранспортній системі розробки із застосуванням екскаваторів та бульдозерів для розробки корисної копалини. При цьому обводнений шар пісків осушується відведенням кар'єрних вод в природний водний об'єкт - річку Чорну.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.

 

 

 

Житомирська обл. Новоград-Волинський р-н Карпилівка Житомирська обл., Звягельський р-н, Чижівська сільська рада, 1 км на схід від с.Карпилівка

3.1   Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.

 

Чижівська ОТГ, Ємільчинська ОТГ

 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Житомирська обл. Новоград-Волинський р-н Карпилівка .

Житомирська обл., Звягельський р-н, Чижівська сільська рада, 1 км на схід від с.Карпилівка.

Існуючі земельні ділянки карє'ру: кад.№1824083600:05:000:0184 площею 4,8957 га, кад.

№1824083600:05:000:0189 площею 0,9058 га. Призначення – (11.01) для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємствами, що пов'язані з користуванням надрами. Ділянка, що приєднується: кад. №1824083600:05:000:0190 площею 3,8942. Призначення - (09.01) ведення лісового господарства і пов'язаних з ним послуг

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Житомирська обл. Новоград-Волинський р-н Карпилівка .

Місце провадження планованої діяльності територіально прикріплене до місця розташування розвіданого родовища та обмежене в розмірі площею наявних розвіданих запасів корисної копалини (тіло покладу). Відповідно, розгляд іншої територіальної альтернативи – це відмова від реалізації провадження планованої діяльності.

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності.

 

Соціально-економічна необхідність планованої діяльності – розвиток видобувної та будівельної промисловості; створення нових робочих місць за рахунок працевлаштування місцевого населення із забезпеченням сучасних умов праці, поповнення місцевого бюджету податками.

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).

Ліцензійна площа Карпилівського родовища піску - 14 га. Балансові запаси пісків на початок розробки: 752,61 тис.м3 (у тому числі категорія В – 221,61 і С1 – 531). Залишкові запасів пісків станом на 01.01.2024 р.: 603,433 тис.м3, у тому числі категорія В – 89,67 і С1 – 513,763. Оціночні запаси на ділянці кад. №1824083600:05:000:0190: 200 тис.м3. Річна продуктивність кар'єру - 31200 м3 пісків.

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Екологічні обмеження: дотримання значень граничнодопустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі населених місць та на межі СЗЗ; дотримання нормативних значень еквівалентних рівнів шуму в повітрі населених місць та на межі СЗЗ; дотримання дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел; дотримання вимог щодо запобігання забрудненню ґрунтів, поверхневих водних об'єктів. Інші обмеження: дотримання санітарних норм, норм охорони праці, пожежної безпеки.

щодо технічної альтернативи 2. як для технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1.

 

Екологічні обмеження: дотримання розмірів нормативної санітарно-захисної зони згідно ДСП 173-96; обмеження у використанні земель/планувальні обмеження щодо водоохоронних зон та прибережних захисних смуг. Інші обмеження: дотримання охоронних зон інженерних комунікацій; дотримання технічних умов щодо інженерного забезпечення.

щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.

Для інженерного забезпечення виконання робіт детальним планом передбачається влаштування під'їздних доріг та господарського майданчику в південно-східній частині земельної ділянки із розміщенням: КПП (2 будівлі); автовагова; адмінбудівля; гараж для спецтехніки; пожежні резерувуари; стоянка автотранспорту; трансформаторна підстанція.

щодо технічної альтернативи 2. як для технічної альтернативи 1

щодо територіальної альтернативи 1. як для технічної альтернативи 1

 

щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:

щодо технічної альтернативи 1.

водне середовище: порушення гідрогеологічного режиму підземних вод в зв’язку з утворенням кар’єрної виїмки, можливий вплив на рівенний режим підземних вод в шахтних колодязях ближче розташованих населених пунктів; атмосферне повітря: викиди забруднюючих речовин при проведенні розкривних та виймально-навантажувальних робіт, ДВЗ кар'єрної техніки, дільниці обслуговування техніки (металообробка, пост зварювання та ін.), при здуванні пилу з відвалів, бортів кар’єрів; шумовий вплив: шум при роботі кар'єрної техніки; геологічне середовище: порушення природного рельєфу земної поверхні, з утворенням кар’єрної виїмки та відвалів розкривних порід; грунти: зняття верхнього шару ґрунту з площі земельної ділянки, відведеної під розробку кар’єру та можливе часткове зниження рельєфу місцевості поводження з відходами: утворення відходів в процесі експлуатації кар'єрної техніки та твердих побутових відходів; рослинний і тваринний світ, ландшафт: вирубка лісових насаджень (здійснюється до приєднання земельної ділянки), утворення кар'єрної виїмки; навколишнє соціальне середовище (населення): негативних впливів не передбачається. Експлуатація кар’єру позитивно впливу на рівень зайнятості місцевого населення та розвиток економіки і промисловості району.

щодо технічної альтернативи 2.

водне середовище: як для технічної альтернативи 1 та додається потенційне забруднення поверхневих вод р.Чорна скидом кар'єрних вод; атмосферне повітря: як для технічної альтернативи 1 та додаються викиди від видобування обводнених пісків «сухим» методом розробки; шумовий вплив: як для технічної альтернативи 1; геологічне середовище: як для технічної альтернативи 1; грунти: як для технічної альтернативи 1; поводження з відходами: як для технічної альтернативи 1 в порівняно більшому масштабі по причині інтенсивнішого використання кар'єрної техніки з дизельними двигунами; рослинний і тваринний світ, ландшафт: як для технічної альтернативи 1; навколишнє соціальне середовище (населення): як для технічної альтернативи 1.

щодо територіальної альтернативи 1. як для технічної альтернативи 1 щодо територіальної альтернативи 2. не розглядається

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).

Друга категорія

 

3 Видобувну промисловість Видобувну промисловість: видобування корисних копалин, крім корисних копалин місцевого значення, які видобуваються землевласниками чи землекористувачами в межах наданих їм земельних ділянок з відповідним цільовим використанням; перероблення корисних копалин, у тому числі збагачення;"

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених

 

держав).

 

Підстав немає

 

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включень до звіту з оцінки впливу на довкілля, приймається у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-VIII від 23 травня 2017 року

  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.

 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності;

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту;

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає

 

включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

 

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.

  1. Рішення про провадження планованої діяльності.

 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде

 

 

 

Дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами

 

 

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”)

 

що       видається Департамент      екології     та     природних     ресурсів      Житомирської     військової (обласної) державної адміністрації

 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)

 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до

Департамент екології та природних ресурсів Житомирської обласної державної адміністрації , 10014, м. Житомир вул. Театральна, 17/20, Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., (0412) 47-25-36, Семенюк Микола Миколайович