Друк

Відділ фінансово-господарського забезпечення

Персональний склад та місце розташування відділу:

Начальник:  Будішевська Ірина Миколаївна, тел. 3-40-78, каб.73;

заступник начальника: Козир Світлана Вікторівна;

комендант: 

Основні завдання відділу: 

          1. Виконання  Конституції  і  Законів  України «Про місцеві державні адміністрації», «Про державну службу»,  актів  Президента  України,  Кабінету  Міністрів  України,  наказів  міністерств,  інших  центральних  органів  виконавчої  влади.

          2. Забезпечення  організації  ведення бухгалтерського обліку районної державної адміністрації відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі, а також інших нормативно-правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку.

          3.Здійснення  контролю  за  правильним  і  своєчасним  оприбуткуванням  коштів,  матеріальних  цінностей  та  цільовим  їх  використанням.

          4. Забезпечення  ефективного  і  цільового  використання  відповідних  бюджетних  коштів

          5. Забезпечення  правильного  документального  відображення  на  рахунках  бухгалтерського  обліку  операцій,  пов’язаних  із  рухом  коштів,  нарахуванням  і  перерахуванням  податків,  внесків  до  фондів  пенсійного  і  соціального  страхувань  тощо.

          6.  Внесення  пропозицій  до  проекту  місцевого  бюджету  по  програмах,  розроблення  кошторисів за програмами  по  державному  і  місцевому  бюджетах  та   здійснення  розподілу  надходження  коштів  з  відповідних  бюджетів.

          7. Розроблення  річного  бюджетного  запиту.

          8 Складання  зведеної  щоквартальної  звітності  по  структурних підрозділах  адміністрації  та  забезпечення  здачі  даної  звітності  департаменту  фінансів  обласної  державної  адміністрації.

          9. Ведення  статистичної  звітності,  що  належить  до  компетенції  відділу.

         10. Внесення  пропозицій  голові  райдержадміністрації  про  виділення  коштів  на  проведення  капітальних  і  поточних  ремонтів,  придбання  транспортних  засобів,  меблів,  інвентарю, паперу  та  іншого  канцелярського  приладдя,  контроль  за  їх  раціональним    використанням  та  проведення  інвентаризації  в  установлені  терміни.

          11.  Забезпечення  канцелярським  приладдям  нарад  та  семінарів, які  проводить    керівництво  райдержадміністрації.