Друк

ПОЛОЖЕННЯ про управління соціального захисту населення


ПОЛОЖЕННЯ
про управління соціального захисту населення
Звягельської районної державної адміністрації
Житомирської області

1. Управління соціального захисту населення Звягельської районної державної адміністрації Житомирської області, скорочене найменування УСЗН Звягельської районної державної адміністрації (далі - Управління), є самостійним структурним підрозділом районної державної адміністрації, утворюється головою районної державної адміністрації, входить до її складу і на території району забезпечує виконання покладених на управління завдань.

2. Управління підпорядковане голові районної державної адміністрації, а також підзвітне і підконтрольне Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації (далі – Департамент).
3. Структура Управління складається з апарату управління, сектору управління персоналом, юридичного відділу, відділу з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, відділу соціальних виплат, відділу соціального захисту громадян постраждалих внаслідок аварії на ЧАЕС, відділу по роботі з внутрішньо переміщеними особами та соціальної підтримки пільгових категорій населення, відділу з питань обслуговування осіб з інвалідністю та надання цільових допомог, сектору підтримки сім’ї та координації надання соціальних послуг, відділу програмного забезпечення, відділу обслуговування громадян, роботи з уповноваженими представниками територіальних громад та діловодства, відділу №1 м. Баранівка та відділу №2 смт Ємільчине.

4. Управління у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, розпорядженнями голови районної державної адміністрації, а також цим Положенням.
5. Управління забезпечує виконання в районі повноважень, встановлених законодавством України у сфері соціального захисту населення, соціальної підтримки та надання соціальних послуг особам похилого віку, особам з інвалідністю, громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітям-сиротам та дітям, позбавленим батьківського піклування, малозабезпеченим та іншим соціально вразливим верствам населення; захисту прав та реалізації соціальних гарантій, визначених законодавством України для окремих категорій населення, у тому числі: ветеранів війни та праці, жертв політичних репресій та нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, сім’ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей в межах асигнувань з державного бюджету та інших джерел надходжень, протидії домашньому насильству, торгівлі людьми.

6. Основним завданням Управління у межах реалізації державної соціальної політики на території району у сфері соціального захисту населення, є:

1) забезпечення реалізації державної політики у сфері соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, і тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань;
2) забезпечення реалізації державної політики з соціального захисту населення та внутрішньо переміщених осіб;
3) призначення та виплата соціальних допомог, адресної грошової допомоги, компенсацій та інших соціальних виплат, установлених законодавством України.
4) організація надання соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи, у тому числі соціального супроводу осіб, шляхом розвитку спеціалізованих закладів і установ та залучення недержавних організацій, які надають соціальні послуги; співпраця з територіальними громадами щодо розвитку соціальних послуг у громаді;
5) розроблення та організація виконання комплексних програм і заходів щодо поліпшення становища соціально вразливих верств населення, внутрішньо переміщених осіб та інших громадян, які перебувають у складних життєвих обставинах, і всебічне сприяння в отриманні ними соціальних виплат і послуг за місцем проживання, перебування;
6) забезпечення соціальної інтеграції осіб з інвалідністю, сприяння створенню умов для безперешкодного доступу інвалідів до об’єктів соціальної інфраструктури;
7) реалізація державної політики у сфері оздоровлення осіб з інвалідністю, громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, ветеранів війни, осіб, на яких поширюється чинність Законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» та «Про жертви нацистських переслідувань»;
8) нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України; проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи;
9) забезпечення реалізації державної політики у сфері поліпшення становища сім’ї, молоді, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми, запобігання та протидії домашньому насильству та насильству за ознакою статі.

7. Управління відповідно до визначених повноважень:
1) організовує виконання норм Конституції і законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, наказів Мінсоцполітики та забезпечує контроль за їх реалізацією;
2) забезпечує у межах своїх повноважень захист прав і законних інтересів фізичних та юридичних осіб;
3) аналізує стан і тенденції соціального розвитку в межах території району та вживає заходів для усунення недоліків;
4) бере участь у підготовці пропозицій до проектів програм соціально-економічного розвитку району;
5) вносить пропозиції щодо проекту відповідного місцевого бюджету;
6) забезпечує ефективне та цільове використання відповідних бюджетних коштів;
7) бере участь у підготовці заходів щодо регіонального розвитку;
8) розробляє проекти розпоряджень голови районної державної адміністрації;
9) бере участь у розробленні проектів розпоряджень голови районної державної адміністрації, проектів рішень, головними розробниками яких є інші структурні підрозділи;
10) бере участь у підготовці звітів голови районної державної адміністрації для їх розгляду на сесії районної ради;
11) готує самостійно або разом з іншими структурними підрозділами інформаційні, аналітичні та статистичні матеріали, адміністративну, оперативну звітність з питань, що належать до компетенції управління, для подання голові районної державної адміністрації;
12) забезпечує проведення заходів щодо запобігання корупції;
13) готує (бере участь у підготовці) проекти угод, договорів, меморандумів, протоколів зустрічей делегацій і робочих груп у межах повноважень;
14) розглядає в установленому законодавством порядку звернення громадян;
15) опрацьовує запити і звернення народних депутатів України та депутатів відповідних місцевих рад;
16) забезпечує доступ до публічної інформації, розпорядником якої є Управління;
17) постійно інформує населення про виконання визначених законом повноважень;
18) виконує повноваження, делеговані органами місцевого самоврядування;
19) надає методичну допомогу органам місцевого самоврядування з питань здійснення наданих їм законом повноважень органів виконавчої влади у сфері соціального захисту населення;
20) забезпечує у межах повноважень виконання завдань мобілізаційної підготовки, цивільного захисту населення, дотримання вимог законодавства з охорони праці, пожежної безпеки;
21) організовує роботу з укомплектування, зберігання, обліку та використання архівних документів;
22) забезпечує у межах повноважень реалізацію державної політики стосовно захисту інформації з обмеженим доступом;
23) забезпечує захист персональних даних;
24) залучає громадські та благодійні організації до виконання соціальних програм і відповідних заходів;
25) здійснює нагляд за додержанням вимог законодавства під час призначення (перерахунку) та виплати пенсій органами Пенсійного фонду України;
26) проводить інформаційно-роз’яснювальну роботу;
27) бере участь у виконанні заходів, передбачених державними програмами соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку зі Збройних Сил та інших військових формувань і контролює їх реалізацію.

28) з питань реалізації заходів соціальної підтримки населення:
проводить призначення та виплату:
- державної допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю, тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме, щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом із особою з інвалідністю I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним, щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, особам, які не мають права на пенсію та особам з інвалідністю, одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 року по 21 лютого 2014 року, одноразової грошової допомоги членам сімей осіб, смерть яких пов’язана з участю в масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 р., а також особам, яким посмертно присвоєно звання Герой України за громадянську мужність, патріотизм, героїчне відстоювання конституційних засад демократії, прав і свобод людини, самовіддане служіння Українському народові, виявлені під час Революції гідності, одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті, а також інших видів державної підтримки відповідно до законодавства України;
- одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання «Мати героїня»;
- бере участь у роботі комісій, утворених при районних радах та державних адміністраціях з питань соціального захисту населення;
- сприяє громадянам в отриманні документів, необхідних для призначення окремих видів допомоги, субсидій та надання пільг;
- проводить електронні звірки інформації від організацій – надавачів послуг щодо витрат, пов’язаних з наданням пільг окремим категоріям громадян, з відомостями, що містяться в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги;
- проводить розрахунки з організаціями – надавачами послуг за надані пільги окремим категоріям громадян і призначені житлові субсидії населенню;
- формує податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку отримувачів державної соціальної допомоги;
- проводить інвентаризацію особових справ та особових рахунків осіб, які отримують соціальну допомогу, субсидії та пільги в установленому законодавством порядку;
- взаємодіє з органами місцевого самоврядування базового рівня, центрами надання адміністративних послуг щодо приймання ними документів для надання державної соціальної підтримки, зокрема, із застосуванням програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада» та формування електронної справи. Забезпечує прийняття рішення про призначення (відмову в призначенні) заявнику державної соціальної підтримки (у разі формування електронної справи – на її підставі) та інформує орган місцевого самоврядування базового рівня, центр надання адміністративних послуг щодо прийнятого рішення;
- організовує прийом структурними підрозділами з питань соціального захисту населення документів для призначення усіх видів соціальної допомоги, надісланих поштою або в електронній формі (через офіційний веб-сайт Мінсоцполітики, інтегровані з ним інформаційні системи органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування або єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості), та забезпечує розгляд заяв і прийняття рішень відповідно до затверджених стандартів надання послуг;
- здійснює контроль відповідно до чинного законодавства за цільовим використанням коштів, спрямованих на надання державної соціальної допомоги та інших видів соціальної підтримки, передбачених законодавством України;
- організовує роботу щодо виплати соціальних стипендій;
29) у сфері реалізації державних соціальних гарантій окремим категоріям громадян:
- організовує призначення та виплату допомоги, компенсацій та надання інших соціальних гарантій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, відповідно до законодавства України;
- проводить підготовку документів щодо визначення статусу осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- організовує санаторно-курортне лікування осіб з інвалідністю, ветеранів війни , жертв нацистських переслідувань, громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, а також виплату грошових компенсацій вартості санаторно-курортного лікування деяким категоріям громадян відповідно до законодавства України;
- подає пропозиції до проектів регіональних програм із соціального захисту громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи;
- організовує в межах компетенції роботу з надання пільг пенсіонерам, особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, одиноким непрацездатним громадянам та іншим категоріям осіб, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
- організовує збір і подання документів для виплати:
- одноразової грошової допомоги постраждалим і внутрішньо переміщеним особам, які перебувають у складних життєвих обставинах, що спричинені соціальним становищем, внаслідок яких особа частково або повністю не має здатності (не набула здатності або втратила її) чи можливості самостійно піклуватися про особисте (сімейне) життя і брати участь у суспільному житті;
- одноразової грошової допомоги особам, які отримали тілесні ушкодження під час участі у масових акціях громадського протесту, що відбулися у період з 21 листопада 2013 р. по 21 лютого 2014 року;
- веде облік внутрішньо переміщених осіб;
- проводить перевірки достовірності та повноти інформації про фактичне місце проживання або перебування внутрішньо переміщеної особи;
- аналізує стан виконання комплексних програм, реалізації заходів соціальної підтримки малозабезпечених верств населення, надання встановлених законодавством пільг соціально незахищеним громадянам і подає голові районної державної адміністрації пропозиції з цих питань;
- видає відповідні посвідчення категоріям громадян, які мають право на пільги відповідно до законодавства України;
- організовує та проводить виплату одноразової матеріальної допомоги особам, які постраждали від торгівлі людьми;
30) у сфері надання населенню соціальних послуг (соціального обслуговування), проведення соціальної роботи:
- організовує роботу із визначення потреби району у соціальних послугах, готує і подає пропозиції районній державній адміністрації щодо організації надання соціальних послуг відповідно до потреби, створення установ і закладів соціального захисту та соціального обслуговування населення, формування соціального замовлення на надання необхідних соціальних послуг недержавними організаціями; узагальнює інформацію щодо визначення потреб населення району у соціальних послугах;
- узагальнює та подає щокварталу Департаменту звіт про надання соціальних послуг потенційним отримувачам соціальних послуг;
- інформує населення району про надавачів соціальних послуг і послуги, що ними надаються;
- розглядає заяви осіб, які перебувають у складних життєвих обставинах, щодо отримання соціальних послуг і приймає рішення щодо їх надання;
- проводить моніторинг надання соціальних послуг і контролює комунальних надавачів соціальних послуг, вживає заходів з покращення якості надання соціальних послуг;
- забезпечує облік осіб, які звертаються в управління з питань їх направлення в установи та заклади, що надають соціальні послуги, сприяє в оформленні документів цим особам;
- проводить моніторинг та аналіз ефективності надання соціальних послуг, у тому числі проведення в громаді соціальної роботи з особами, спрямованої на запобігання потраплянню в складні життєві обставини, та прогнозування їхніх потреб у соціальній підтримці;
- подає пропозиції районній державній адміністрації щодо створення закладів і установ, які надають психологічні, реабілітаційні соціальні послуги особам і сім’ям, що перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі громадянам похилого віку;
- сприяє впровадженню нових соціальних послуг, у тому числі платних, відповідно до законодавства України;
- забезпечує доступність громадян до соціальних послуг, контролює їхню якість і своєчасність надання відповідно до законодавства України;
- бере участь у плануванні бюджетних капітальних вкладень на будівництво установ і закладів соціального захисту та соціального обслуговування населення;
- сприяє створенню недержавних служб, закладів, установ, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю та іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги, особам, які постраждали від торгівлі людьми, насильства в сім’ї, іншим особам, які перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги;
- забезпечує взаємодію суб’єктів соціального супроводу осіб,
які перебувають у складних життєвих обставинах;
- визначає пріоритети соціального замовлення та організовує його проведення;
- сприяє волонтерським організаціям та окремим волонтерам у наданні допомоги соціально незахищеним громадянам, які потребують волонтерської допомоги;
- у межах компетенції організовує роботу, пов’язану з наданням благодійної (гуманітарної) допомоги соціально незахищеним громадянам і сім’ям, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- сприяє влаштуванню за потреби до будинків-інтернатів (пансіонатів) громадян похилого віку, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
- організовує роботу з питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та особами, цивільна дієздатність яких обмежена;
- сприяє благодійним, релігійним волонтерським громадським об’єднанням, установам та організаціям недержавної форми власності, окремим громадянам у наданні соціальної допомоги та соціальних послуг особам з інвалідністю, ветеранам війни та праці, громадянам похилого віку, а також іншим соціально незахищеним громадянам, які перебувають у складних життєвих обставинах;
- вживає заходів щодо запобігання бездомності та соціального захисту бездомних громадян;
- вживає заходів із соціального патронажу осіб, звільнених від відбування покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на певний строк, бере участь в діяльності спостережної комісії;
- сприяє підготовці, перепідготовці та підвищенню кваліфікації соціальних працівників, фахівців із соціальної роботи, працівників установ і закладів системи соціального захисту та обслуговування населення;
31) у сфері соціальної інтеграції осіб з інвалідністю:
- веде облік осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших осіб, які мають право на безоплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
- проводить роботу з оформлення документів для визначення права осіб з інвалідністю та дітей-інвалідів на безоплатне та пільгове забезпечення автомобілями;
- координує роботу реабілітаційних установ для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю місцевого рівня і сприяє їх розвитку, розглядає пропозиції органів місцевого самоврядування щодо потреби у створенні, реорганізації, ліквідації реабілітаційних установ;
- приймає у встановленому порядку рішення про направлення до реабілітаційних установ осіб з інвалідністю, у тому числі дітей з інвалідністю, а також дітей віком до двох років (включно), які належать до групи ризику щодо отримання інвалідності;
- проводить виплату грошових компенсацій, передбачених законодавством України;
- визначає потребу в забезпеченні осіб з інвалідністю та окремих категорій населення технічними та іншими засобами реабілітації, автомобілями, санаторно-курортним лікуванням, у проведенні компенсаційних виплат, передбачених законодавством України, та направляє узагальнену інформацію Департаменту;
- подає пропозиції органам місцевого самоврядування щодо потреби у комунальних реабілітаційних установах для осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю;
- інформує осіб з інвалідністю щодо можливостей проходження ними професійної реабілітації в реабілітаційних установах і про послуги державної служби зайнятості з метою вибору ними виду професійної діяльності та визначення виду професійного навчання шляхом професійної підготовки, перепідготовки або підвищення кваліфікації;
- інформує центри зайнятості місцевого рівня та відділення Фонду соціального захисту інвалідів про осіб з інвалідністю, які виявили бажання працювати;
- бере участь у створенні безперешкодного середовища для маломобільних категорій населення;
32) у сфері поліпшення становища сімей, протидії домашньому насильству, оздоровлення та відпочинку дітей, забезпечення гендерної рівності та протидії торгівлі людьми:
- забезпечує реалізацію заходів із запобігання та протидії домашньому насильству і насильство за ознаками статі та ефективну взаємодію всіх суб’єктів, які реалізують такі заходи;
- реалізує передбачені законодавством заходи, спрямовані на протидію торгівлі людьми;
- здійснює заходи, спрямовані на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків;
- здійснює заходи з підготовки документів щодо кандидатів на присвоєння почесного звання «Мати-героїня»;
- координує в межах повноважень проведення заходів, спрямованих на організацію оздоровлення дітей за рахунок коштів державного бюджету;
- координує та контролює організацію виїзду груп дітей на відпочинок та оздоровлення за кордон;
- надає в межах повноважень сім’ям, підприємствам установам та організаціям, об’єднанням громадян та окремим громадянам методичну допомогу з питань протидії домашньому насильству, забезпечує координацію діяльності спеціалізованих установ для запобігання домашньому насильству;
- забезпечує в межах повноважень розроблення та проведення заходів, спрямованих на розв’язання соціальних проблем молодих сімей;
- надає методичну допомогу підприємствам, установам, організаціям щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, протидії дискримінації за ознакою статі та торгівлі людьми, домашньому насильству:
- проводить збір і підготовку документів, щодо встановлення статусу особи, яка постраждала від торгівлі людьми .
33) забезпечує ведення Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (ЄДАРП), централізованого банку даних з проблем інвалідності (ЦБІ), інших інформаційних систем і реєстрів, визначених Мінсоцполітики, підтримує єдине інформаційне і телекомунікаційне середовище у складі інформаційної інфраструктури Мінсоцполітики та власний сегмент локальної мережі;
34) інформує населення з питань, що належать до його компетенції, роз’яснює громадянам положення нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції, у тому числі через засоби масової інформації;
35) забезпечує на відповідному рівні реалізацію міжнародних проектів із соціальних питань;
36) виконує інші передбачені законодавством України повноваження.

8. Управління для виконання своїх повноважень та завдань має право:

1) отримувати в установленому законодавством порядку від інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності та від їхніх посадових осіб інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань спеціалістів, фахівців інших структурних підрозділів районної державної адміністрації, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їхніми керівниками), представників громадських об’єднань (за згодою);
3) вносити в установленому порядку пропозиції щодо удосконалення роботи районної державної адміністрації з питань соціального захисту населення;
4) користуватись в установленому порядку інформаційними базами органів виконавчої влади, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами;
5) скликати в установленому порядку наради, проводити семінари та конференції з питань, що належать до його компетенції.

9. Управління в установленому законодавством порядку та у межах повноважень взаємодіє з іншими структурними підрозділами, апаратом районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, а також підприємствами, установами та організаціями з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності щодо строків, періодичності одержання і передання інформації, необхідної для належного виконання покладених на нього завдань та здійснення запланованих заходів.

10. Начальник Управління призначається на посаду і звільняється з посади головою районної державної адміністрації згідно із законодавством про державну службу.
11. Начальник Управління:

1) здійснює керівництво Управлінням, несе персональну відповідальність за організацію та результати його діяльності, сприяє створенню належних умов праці в Управлінні;
2) подає на затвердження голові районної державної адміністрації положення про Управління;
3) затверджує посадові інструкції та визначає обов’язки працівників Управління;
4) планує роботу Управління, вносить пропозиції щодо формування планів роботи районної державної адміністрації;
5) вживає заходів щодо удосконалення організації та підвищення ефективності роботи Управління;
6) звітує перед головою районної державної адміністрації про виконання Управлінням покладених на нього завдань та затверджених планів роботи;
7) може входити до складу колегії районної державної адміністрації;
8) вносить пропозиції щодо розгляду на засіданнях колегії питань, які належать до компетенції Управління та розробляє проекти відповідних рішень;
9) може брати участь у засіданнях органів місцевого самоврядування;
10) представляє інтереси Управління у взаємовідносинах з іншими структурними підрозділами районної державної адміністрації, з Департаментом, органами місцевого самоврядування, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємствами, установами та організаціями – за дорученням керівництва районної державної адміністрації;
11) видає у межах повноважень накази, організовує контроль за їх виконанням;
12) подає на затвердження голови районної державної адміністрації, проекти кошторису та штатного розпису Управління в межах визначеної граничної чисельності та фонду оплати праці його працівників;
13) розпоряджається коштами у межах затвердженого головою районної державної адміністрації кошторису Управління;
14) проводить підбір кадрів;
15) організовує роботу з підвищення рівня професійної компетентності державних службовців Управління;
16) призначає на посади і звільняє з посад працівників управління у порядку, передбаченому чинним законодавством України. Присвоює ранги державним службовцям. Застосовує до працівників управління заходи заохочення та накладає дисциплінарні стягнення в порядку, установленому чинним законодавством;
17) проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень Управління;
18) забезпечує дотримання працівниками Управління правил внутрішнього трудового розпорядку та виконавської дисципліни;
19) виконує інші повноваження, визначені законом;
20) у разі тривалої відпустки начальника управління (відпустка, відрядження, лікарняний, підвищення кваліфікації, тощо) його обов’язки виконує один із заступників відповідно до наказу начальника управління.

12. Накази начальника Управління, що суперечать Конституції та законам України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, Мінсоцполітики, можуть бути скасовані головою районної державної адміністрації.

13. Начальник управління може мати не більше двох заступників, які призначаються на посади та звільняються з посад наказом начальника управління відповідно до Закону України «Про державну службу».

14. Граничну чисельність, фонд оплати праці працівників Управління визначає голова районної державної адміністрації у межах відповідних бюджетних призначень.

15. Штатний розпис і кошторис Управління затверджує голова районної державної адміністрації за пропозиціями начальника Управління відповідно до Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2002 р. № 228.

16. Управління є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, рахунки в органах Казначейства, печатку із зображенням Державного герба України та своїм найменуванням, дві печатки «Для документів» для використання в роботі Відділом №1 м.Баранівка та Відділом №2 смт. Ємільчине УСЗН Звягельської районної державної адміністрації та власні бланки.