Друк

Відділ з питань організаційної роботи, взаємодії з органами місцевого самоврядування та органами виконавчої влади

Начальник відділу - Бобровська Лілія Михайлівна

головний спеціаліст - Форманюк Світлана Іванівна

головний спеціаліст - Омельченко Людмила Леонідівна

 

 

Адреса відділу: 11701, м. Звягель, вул.Шевченка 16, каб. 57  (3-й поверх)

 

Основними завданнями відділу є:

  • Організаційне, методичне, інформаційне забезпечення діяльності районної державної адміністрації.
  • Забезпечення виконання заходів щодо впровадження регіональної державної політики у сфері розвитку місцевого самоврядування, територіальної організації влади та адміністративно-територіального устрою.
  • Забезпечення координації роботи щодо реалізації заходів з питань адміністративно-територіального устрою та оптимізації територіальної організації влади, реформування місцевого самоврядування.
  • Координація діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації щодо застосування державної політики у сфері розвитку місцевого самоврядування, удосконалення територіальної організації влади, адміністративно-територіального устрою та взаємодії з місцевими органами влади та надання необхідних роз’яснень.
  • Розробка проєктів розпоряджень голови райдержадміністрації та наказів керівника апарату, що належать до повноважень відділу.
  • Опрацювання проєктів  розпоряджень голови райдержадміністрації  та інших службових документів, надання методичної допомоги виконавцям у їх  підготовці.
  • Організаційне  забезпечення  підготовки  та  проведення  засідань  колегії,  нарад,  семінарів та ін. заходів, що  проводить  голова  райдержадміністрації.
  • Збір,  опрацювання  пропозицій  до  квартальних  та  тижневих  планів  роботи    від  заступників  голови,  начальників  структурних підрозділів райдержадміністрації.  Складання  проєктів  перспективного річного, квартальних  та  тижневих  планів  роботи  райдержадміністрації.  Подання  їх  на  розгляд  та  затвердження  голові  районної  державної  адміністрації та здійснення контролю за їх виконанням.
  • Протоколювання   щотижневих  робочих  нарад,  що  проводить  голова райдержадміністрації. Здійснення  контролю  за  виконанням  доручень  голови  райдержадміністрації,  даних  ним  на  цих  нарадах.
  • Перевірка  за  дорученням  голови  райдержадміністрації  виконання  розпоряджень  і  доручень  голови  райдержадміністрації  управліннями,  відділами  та  іншими  структурними  підрозділами  райдержадміністрації,  надання  практичної  допомоги  у  поліпшенні  їх  роботи,  розробка  пропозицій  з  питань  удосконалення  їх  роботи,  здійснення контролю за своєчасним надходженням інформаційних матеріалів від структурних підрозділів райдержадміністрації, органів місцевого самоврядування в частині делегованих їм повноважень, органів  виконавчої  влади про хід виконання актів та доручень Президента України, розпоряджень і доручень голови обласної та районної держадміністрацій.
  •  Контроль за здійсненням  делегованих  повноважень  органів  виконавчої  влади  виконавчими  комітетами міських, селищних,  сільських рад.
  • Аналіз за  дорученням  голови  райдержадміністрації  роботи  органів  місцевого  самоврядування  у  межах  і  порядку,  визначених  законодавством,  надання  методичної  та  практичної  допомоги  у  поліпшенні  організації  їх  роботи,  підготовка  пропозицій  про  поглиблення  взаємодії  райдержадміністрації  з  органами  місцевого  самоврядування  у  спільному  вирішенні  питань  економічного,  соціального  та  культурного  розвитку  відповідних  територій.
  • Надання  необхідної  організаційної  та  методичної  допомоги  у  проведенні  виборів  і  референдумів,  вирішенні  питань  адміністративно-територіального  устрою  у  межах,  визначених  законодавством.
  • Підготовка  аналітичних,  інформаційних, довідкових  та  інших  матеріалів  до нарад, прес-конференцій, виступів, зустрічей тощо з організаційних питань, що належать до компетенції відділу.
  • Участь, разом  із  структурними  підрозділами  райдержадміністрації,  у  проведенні  аналізу  соціально-економічного  і  суспільно-політичного  становища  на  відповідній  території,  у  розробці  та  внесенні  на розгляд голови райдержадміністрації пропозицій  щодо  його  поліпшення.
  • Участь  у  підготовці  звітів  райдержадміністрації  про  виконання  програм  соціально-економічного  і  культурного  розвитку  територій.
  •  Підготовка  звітів  про  здійснення  делегованих  повноважень  органів  виконавчої  влади  виконавчими  комітетами  сільських,  селищної  рад.
  •  Узагальнення  критичних  зауважень  і  пропозицій  на  адресу  районної  державної  адміністрації,  її  відділів  і  управлінь  щодо  вдосконалення  діяльності  виконавчих  органів.
  • Забезпечення  у  процесі  своєї  діяльності  у  межах  своїх  повноважень  взаємодії  районної  державної  адміністрації  з  обласною  держаною адміністрацією,  іншими  органами  виконавчої  влади,  районною радою.
  •  Ведення  статистичної  звітності  з  питань,  що  належать  до  компетенції  відділу.
  • Здійснення  інших  повноважень,  передбачених законодавством  України  та  покладеними  на  відділ  дорученнями  керівника  апарату  і  голови  районної державної  адміністрації.